Vertrek!

25 oktober 2017 - Amsterdam, Nederland

We staan op Schiphol. Het gaat nu echt van start.
De intercity direct was weer bijzonder indirect. We moesten via Den Bosch naar Amsterdam vanwege weer een defecte trein op de HSL sporen. Gelukkig is Ilonka wel van "op tijd zijn" dus hadden we een ruime marge en zijn we nog goed en nog steeds op tijd aangekomen.
Er was een man in Breda die zijn vlucht van 9.15 uur nu niet meer kon halen door de omleiding want vroegste alternatief kwam pas om 9.45 bij Schiphol. Onze check in startte pas op dat tijdstip, vertrek pas om 11.15

Goh, nu zijn we zelfs al aan boord. Grappig: ja stapt in bij de achterste ingang en moet dan nog het hele vliegtuig door naar achteren (rij 58 van de 62 in deze Airbus 350!).
Gemêleerd gezelschap van pensionados, zakenreizigers, koppels, groepen, Aziaten (leeftijd, familiebanden noch reisdoel bij hen af te lezen).

Nou we gaan zo, dus volgende info uit Singapore (rond middernacht ) of pas Perth (morgenochtend )

Gr, Alexander en Ilonka

1. Lucy:
    25 oktober 2017
    Super spannend. Heel veel plezier en ook vanuit het koude Noorwegen zullen we jullie reiservaringen volgen.
  2. Mariska:
    25 oktober 2017
    Nu nog hopen dat de weg naar Paula en Sander goed verloopt
  3. Alexander Eulenpesch:
    26 oktober 2017
    Nu tussenstop in Singapore! Rustige vlucht en de tijd is (letterlijk) gevlogen. Zo weer boarden voor Perth. Australia: here we come!
  4. Christian Eulenpesch:
    26 oktober 2017