Thuis

16 november 2017 - Prinsenbeek, Nederland

De vliegreis naar Nederland verloopt prima. De Airbus 380 dubbeldekker die ons de eerste etappe vliegt is erg luxueus en we kunnen er goed in slapen. Ook nodig, want het vertrek is rond 22.00 uur en we vliegen 8 uur met de tijdzones mee en landen rond 5 uur plaatselijke tijd in Doha. De overstap is dus gelukkig kort en kunnen bijna meteen door naar de Amsterdam vlucht. Dat vliegtuig is wat krapper maar ook daar vinden we onze plek en kunnen een kort dutje doen. We landen met weer inleveren van twee uur om half een.
De meeste vertraging komt weer van de Intercity Direct. Vanwege een andere defecte trein komen we een kwartier later aan in Breda dan eerst gedacht.
Maar uiteindelijk komen we, door Trinie opgehaald, rond half vier thuis. Tamara wacht ons al op en snel erna komen ook Janneke en Simon. Mariska is pas rond zessen thuis, maar tegen die tijd is dan ook iedereen uitgebreid geknuffeld!

We zijn we thuis en sluiten hiermee de blog ook af.
Hij blijft voorlopig gewoon benaderbaar, maar we zullen ook oog in oog met jullie onze reis nog in geuren en kleuren willen en kunnen vertellen.
Dank voor jullie interesse en leuke commentaren!
En we bedanken onze fantastische reisgenoten Paula en Sander nog eens voor hun gezelschap, onze oppas Trinie die onmisbaar was voor deze trip en onze Kids voor het feit dat ze ons zo lang hebben kunnen en willen missen!

1. A. Huijsen-Koning:
    16 november 2017
    Hartelijk dank voor jullie prachtige reisverslagen, ook namens mijn man. Wij hebben ervan ģenoten. Liefs, A. Huijsen-Koning
  2. Paula:
    17 november 2017
    we missen jullie nu al! Ook wij hebben genoten van de vakantie, de vele dingen die we gezien hebben (omdat jullie nou eenmaal wel voorbereid op vakantie gaan), jullie gezelschap, de spelletjes en de kilometers die we hebben kunnen rijden omdat we met 4 chaufeurs waren. Een dikke zoen vanuit Australië!