Australië 2017

map-of-australia

We zijn bijna op weg, nog iets meer dan een week en dan vertrekken we naar onze vrienden in Australië, Paula en Sander.

Spannend, bijzonder, uitdagend. Zomaar maar een paar gevoelens die het oproept. Maar er zijn er nog veel meer. Op wisselende momenten duiken er nog een paar op: onzeker, gemis. Plus en min dus. Want dat het een avontuur wordt is zeker, want we zetten nogal wat nieuwe stappen:

• langste vliegreis ooit voor ons beiden
  • langste vakantie ooit samen
  • langste periode zonder onze kids in de buurt
  • eerste reis naar een tijdzone meer dan ±3 uur van CET
  • eerste gezamenlijke (rond)reis met ander koppel
  • eerste reis waarin we een aanzienlijk deel van het programma pas 'on the road' zullen bepalen

Toch hebben we er echt zin in. We gaan naar toffe vrienden en zien eens waar zij wonen/werken. Australië stond al lang op onze 'bucketlist'. De kids worden echt goed opgevangen (TopTrinie) en zullen niet voor één gat te vangen zijn. En met de vorderende reisvoorbereidingen wordt het verlangen om dingen ook in het echt te zien alleen maar groter!

Nog maar eens alle zaken goed op een rij krijgen de komende week! Want op woensdag 25 oktober is het zo ver... nog 8 nachtjes slapen ;-)

1. Eveline Slijngard:
    17 oktober 2017
    Wow, wat een avontuur. Ik ga het allemaal volgen, hoor! Heel veel plezier!
  2. Ma:
    17 oktober 2017
    Leuk dat jullie zo contact houden. Ik ga het allemaal volgen
  3. André Wijnings:
    18 oktober 2017
    Beste Alexander en Ilonka, alvast heel veel plezier "Down Under"!
  4. Els de Smet:
    23 oktober 2017
    Hoi Alexander, het lijkt mij een geweldige reis, geniet ervan en ik ben benieuwd naar de verhalen en mooie plaatjes. Fijne vakantie!