van Perth naar Adelaide

1 november 2017 - Adelaide Airport, Australië

Vandaag start ook de vakantie van Paula en Sander en vertrekken we met zijn 4-en met het vliegtuig naar Adelaide. Omdat we pas om half vier door taxi naar het vliegveld worden gebracht, heben Sander en Paula nog voldoende tijd om hun spullen te pakken en gaan Ilonka en Alexander nog even Perth in.
In de stad wordt nog even geshopt, maar wordt vervolgens ook de gelegenheid te baat genomen om nog even de Swan river over te steken met de ferry. Het weer is immers prachtig, volop zonneschijn en 27 graden, het water als een glad spiegelend meer en het uitzicht op Perth is vanaf de Southbank schitterend. En dat gaan we met eigen ogen zien!
Na een heerlijke wandeling en pauze weer terug met de ferry, nog even een mooi plaatje scoren in Northbridge, het gezellige uitgaansgebied van Perth en dan op weg naar het huis van Sander en Paula in afwachting van het vertrek.
De vlucht naar Adelaide met Qantas ging prima, licht vertraagd, en ook de taxi bracht ons snel op de plaats van bestemming. We hebben een ruim appartement met twee slaapkamers. Het hotel zit bijzonder in elkaar.
Omdat er ineens 2,5 uur tijdsverschil bijkwam, was het weer snel laat. We hebben nog een rondje door de straat gelopen maar dat bleek meer een club en gokgebied te zijn, dus hebben wat lekkers mee teruggenomen naar het hotel.
En nu slapen en morgen dagje Adelaide!

1. Ma:
    1 november 2017
    Een bijzondere reis je kunt je niet voorstellen hoe groot dit land is als ik naar de locatie kijk. Alweer erg mooie foto's